Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Przeniesienie uczniów do klasy IV i VII Szkoły Podstawowej nr 12 w Zduńskiej Woli

Rodziców/opiekunów prawnych/ zainteresowanych przepisaniem dziecka do Szkoły Podstawowej nr 12 w Zduńskiej Woli w celu kontynuowania od 1 września 2019r. dalszej nauki w klasie IV lub VII informujemy, że w bieżącym roku szkolnym wnioski dotyczące przeniesienia można składać do dnia 31 stycznia 2019r. do dyrektora szkoły, w której uczeń obecnie realizuje obowiązek szkolny.

Rodziców, którzy złożą wniosek w sprawie przeniesienia ucznia, prosimy o przekazanie  informacji o tym fakcie do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 12.

/uploads/5ed2a9b1c6934/newses/68/content/Informacja_o_przeniesieniu_ucznia.docx

Szczegółowe informacje na temat zasad przenoszenia uczniów można uzyskać w sekretariacie szkoły lub telefonicznie - tel. 43/823-62-46

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych rodziców i uczniów na spotkanie informacyjne połączone z prezentacją szkoły 21 stycznia 2019 r. o godzinie 18:00.

Zapraszamy!!!