Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

KOMUNIKAT DYREKTORA SP 12 W SPRAWIE SZCZEGÓŁOWYCH ROZWIĄZAŃ W OKRESIE OGRANICZENIA FUNKCJONOWANIA SZKOŁY.

Minister edukacji Dariusz Piontkowski skierował do dyrektorów informację “w sprawie przygotowania szkół oraz placówek systemu oświaty do organizacji zajęć edukacyjnych i zajęć prowadzonych w ramach form pozaszkolnych kształcenia ustawicznego z wykorzystaniem metod, a także technik kształcenia na odległość”.

W najbliższych dniach wejdzie w życie rozporządzenie, które “ureguluje organizację kształcenia wykorzystującego metody tzw. zdalnego nauczania”. Nauczyciel będzie miał możliwość między innymi oceny postępów ucznia oraz wprowadzania nowych treści programowych. Nie wszyscy nauczyciele dotąd takimi metodami pracowali, stąd potrzebują, co najmniej kilku dni na to, aby zapoznać się z tymi metodami. W chwili obecnej nauczyciele naszej szkoły próbują zaciekawić uczniów tematem, spróbują robić lekcje powtórzeniowe, natomiast nie koniecznie od razu będą realizować całą podstawę programową.

Najważniejszą rzeczą w chwili obecnej jest poprawienie komunikacji pomiędzy nauczycielami i uczniami w celu wypracowania dobrych rozwiązań. Dlatego proszę rodziców i uczniów o śledzenie informacji przesyłanych poprzez dziennik elektroniczny. W przypadku, gdy rodzic nie może zalogować się poprzez dziennik elektroniczny, proszę o wysłanie e-maila do wychowawcy lub na adres szkoły sp12zdwola@onet.pl .

 W myśl założeń, zdalne nauczanie ma zacząć obowiązywać prawdopodobnie od 23 marca br. Wówczas będzie można, a nawet będzie trzeba, wznowić realizację podstawy programowej. Do tego czasu kontakt pomiędzy nauczycielem, a uczniem musi być już wypracowany. W chwili obecnej przygotowujemy “możliwości zdalnej realizacji programów nauczania np. z wykorzystaniem komunikatorów, grup społecznościowych, poczty elektronicznej, platform edukacyjnych, dziennika elektronicznego”. Proszę o przekazywanie wszelkich spostrzeżeń i uwag poprzez dziennik elektroniczny lub na e-maila szkoły sp12zdwola@onet.pl .
Janusz Derdak